Spomladanski servis motornih koles

Vsi ljubitelji jeklenih konjičkov vedo, kako pomembno je redno vzdrževanje in odpravljanje napak oziroma zamenjava obrabljenih delov, še zlasti pa morajo biti na to pozorni ljubitelji hitrosti na dveh kolesih. Zakaj? Ker smo na motorju precej bolj izpostavljeni kot v avtomobilu, je lahko servis motornih koles še toliko bolj ključen zaradi varnosti.servis motornih koles Vožnja z motorjem je že sama po sebi nekoliko tvegana, če se pri tem ne moremo zanesti, da naš motor deluje popolno in je vse pripravljeno tako, kot mora biti, pa je nenazadnje bolje, da nanj sploh ne sedemo in ga pustimo lepo parkiranega v garaži. Življenje je preveč dragoceno, torej velja pred otvoritvijo sezone poskrbeti za servis motornega kolesa.

Zakaj servis motornih koles prav spomladi?

Dejansko nikjer ne piše, da morate za servis motornih koles poskrbeti spomladi, preden se prične toplo vreme in prvič sedete na svojega konjička ter si nadenete čelado. Za motorna kolesa velja enako, kot za avtomobile – servise je potrebno delati redno, glede na število kilometrov, ki jih prevozimo. Dejstvo pa je , da je kar veliko motoristov, ki ne opravijo vsako leto tistih 15.000 kilometrov, zaradi katerih bi bil temeljit servis. Večina se jih namreč vozi precej manj, kar pa ne pomeni, da je dovolj, če peljemo motor k mehaniku recimo na vsaka tri leta. Zob časa motor oziroma nekatere njegove dele prizadene ne glede nato, da je kilometrov malo, saj se materiali pač starajo. V tem primeru je torej več kot nujno, da se spomladi odločite za temeljit pregled in za servisiranje.servis motorja

Sezono pričnite s popolnim jeklenim konjičkom

Pričetek nove sezone pri večini motoristov sovpada tudi z registracijo motorja, ob tej pa je pogosto potreben tudi tehnični pregled. Ta je zagotovo vzpodbuda, da poskrbimo, da je motor v najboljšem možnem stanju. Kadar v servisiranje motornega kolesa nismo primorani zaradi tehničnega pregleda, pa je vseeno dobro, da se spomladi odločimo za servisiranje, ki nam bo pomagalo, da bomo imeli mirno vest- vedeli bomo, da je z našim vozilom vse v najlepšem redu in se lahko vozimo povsem brezskrbni. Na žegnanje se namreč ne gre toliko zanašati kot na to, da je naš motocikel popolnoma izpraven, da so vsi sistemi pregledani in po potrebi popravljeni ter vsi deli motorja takšni, da nam bodo lahko služili celo sezono. Sicer pa običajno ni potrebno veliko. Nujen je pregled samega pogonskega motorja in zamenjava olja, morda še nekaj malenkosti, veriga in zobniki ter gume pa imajo običajno nekoliko daljšo življenjsko dobo. Tako je resen servis, ki terja nekaj več stroškov, večinoma res potreben na nekaj let, sicer pa se poskrbi zgolj za osnove.